אתר לשעת חרום
    מידע לשעת חירום
    דלג על מידע לשעת חירום

    מידע לשעת חירום

    מנהל: משה אלקנה

    מוקד 24/7: 04-6520100

    טלפון מזכירות: 04-6520086

    פקס: 04-6520085

    צור קשר מחלקת ביטחון: לחץ כאן

    שעות פעילות: 8:00-16:00

    אגף איכות הסביבה

    מתן שירותי תברואה, אחזקה ואיכות הסביבה לאגפי המועצה ולייישוביה במצב חירום.
    22/01/2017 עודכן בתאריך

    איש הקשר: מנהל אגף איכות הסביבה

     

    תפקיד המחלקה בשעת חירום

    1. תיקוני תשתית דחופים ביישובים.

    2. תיאום מול קבלנים / חברות (בזק, חברת חשמל) לצורך תיקוני תשתית.

    3. מתן שירותים מוניציפליים בתחומים של פינוי אשפה, פינוי פגרים ופסדים, הדברת יתושים, וטרינריה.

    4. תיאום וסיוע לוגיסטי לכוחות הביטחון והחירום.

    5. ניתוק מערכות תשתית בהתאם לדרישת כוחות החירום.

     

    סדר פעולות בסיסי להתנהלות בשעת חירום

    1. הכנות לשעת חירום:

    א. תחזוקה, רענון ורכישה של כלי עבודה וחלפים.

    ב. הכשרת העובדים והקבלנים למצבי החירום השונים.

    ג. ניהול מאגר מידע של קבלנים, בעלי מקצועות נחוצים וספקי ציוד.

    2. בזמן אירוע חירום:

    א. קבלת דיווח על האירוע מאגף ביטחון; אימות וקבלת מירב הפרטים.

    ב. שיגור צוות אחזקה למקום האירוע, והתחברות עם החפ"ק - במידת הצורך.

    ג. סיוע לוגיסטי לאגף הביטחון ולכוחות החירום על פי הצורך.

    ד. טיפול בתשתיות שנפגעו ו/ או זימון חברות תשתיות ו/או קבלנים לתיקון תשתיות בתיאום עם מחלקת הנדסה.

    ה. חלוקת מים, חיבור גנרטורים והפעלת תאורה ניידת במידת הצורך.

     

    סדר פעולות בסיסי להתנהלות בשעת חירום

    א. כינוס כל העובדים, תדרוכם וחלוקתם למשמרות על פי מדיניות המועצה; מוכנות ליציאה לשטח לפי קריאה.

    ב. יצירת קשר עם קבלני השירות של המועצה כדי לוודא זמינותם להמשך אספקת השירותים הנדרשים למועצה, ואיתור קבלנים נוספים במידת הצורך.

    ג. המשך מתן שירותים מוניציפליים לפי המדיניות שתיקבע על ידי המועצה.

    עבור לתוכן העמוד