אתר לשעת חרום
    מידע לשעת חירום
    דלג על מידע לשעת חירום

    מידע לשעת חירום

    מנהל: משה אלקנה

    מוקד 24/7: 04-6520100

    טלפון מזכירות: 04-6520086

    פקס: 04-6520085

    צור קשר מחלקת ביטחון: לחץ כאן

    שעות פעילות: 8:00-16:00

    אגף קהילה ורווחה

    חיזוק החוסן הקהילתי על ידי מתן מענה מקצועי ונגיש לתושבי המועצה, ברמה פרטנית, משפחתית וקהילתית
    22/01/2017 עודכן בתאריך

     אשת הקשר: מנהלת אגף קהילה ורווחה

     

    1. ייעוץ מקצועי לצוות החירום המועצתי בתחום התנהגות אוכלוסייה.

    2. תיאום בין אגפים יום יומי - רווחה, חינוך, שפ"י, נוער, סב יום, עליה, מתנדבים, ביטחון, מח' יישובים - לצורך מתן מענה בנוגע להתנהגות אוכלוסייה לכלל אוכלוסיית המועצה.

    3. איתור ומתן מענה רגשי ומעשי לאוכלוסייה הנזקקת, המוכרת ושאינה מוכרת למחלקה, באמצעות עו"סיות האגף וצוותי צח"י.

    4. ליווי צוותי צח"י ביישובים - עו"ס היישוב תלווה באופן שוטף את צוות החירום היישובי, בתחום התנהגות אוכלוסייה.

    5. נוכחות קבועה ביישובים - פגישות עם בעלי תפקידים, קבלת קהל ביישוב במרחב מוגן, במידה וניתן להגיע ליישוב.

    6. קשר קבוע עם בעלי התפקידים ביישובים מתחומי בריאות, רווחה, קשישים, חינוך, ועם מנהל הקהילה.

    7. גיוס סיוע ממשרד הרווחה ומארגונים וולונטריים.

     

    האגף לא יחלק מזון ולא יעסוק בפינוי תושבים. יש להקים יחידה לוגיסטית נפרדת לצרכים אלה.

     

    סדר פעולות בסיסי באירוע נקודתי/ מתמשך

    כינוס עובדי האגף לצורך עדכון על המצב, קביעת מדיניות עבודה, בירור זמינות הצוות וחלוקת תפקידים ומשמרות.

    ישיבה יומית עם הצוות האגפי לצורך עדכונים וקביעת תוכנית עבודה יומית.

    מנהלת האגף משתתפת בפורום צוות חירום מועצתי בראשות ראש המועצה.

    מנהלת האגף משתתפת בצוות מכלול אוכלוסיה לצורך עדכונים וחלוקת תפקידים.

    השתלבות במוקד המועצה בקו חם (ניתן לשלב מתנדבים). יבוצע בשתי משמרות (לאו דווקא ישיבה פיזית במוקד).

    קיום קשר יומי עם המתנדבים הפועלים ביישובים ובקרב אוכלוסיות עם צרכים מיוחדים.

    קיום ישיבת צוות יומית (מרכזות + מזכירה) לתכנון וארגון עבודת האגף לאותו יום.

    הפעלת קבוצות תמיכה לנזקקים.

    מתן תמיכה לעובדי המועצה.

    קיום קשר עם מוסדות לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים (כפר תקוה, ויצו-נהלל, מרכז קליטה מרחביה).

    עדכון הדדי עם משרד הרווחה וגופי חירום והצלה.

     

    פעילות מול היישובים:

    א. עדכון מהיישובים על פעילות האגף וקבלת עדכון על המצב ביישוב (יתבצע ע"י עו"ס היישוב).

    ב. פגישה שבועית עם רפרנט רווחה בצוות הצח"י/ צח"א.

    ג. שמירת קשר עם הפונים לאגף, ביקורי בית במידה וניתן.

    ד. מפגשים עם תושבים במקלטים ומרחבי מוגנים לטובת תמיכה.

    הערכת מצב יום יומית ופגישה שבועית עם צוות מכלול אוכלוסיה לצורך הפקת לקחים ותכנון משותף.

    שמירת כוננות של 24 שעות.

    עבור לתוכן העמוד